Tuginata pusta da ostane (Bulgaria - Pirin)

09/01/2015 17:35

Тугината пуста да остане (България -Пирин)

 

Тугината пуста да остане,
Таa от либето ме раздела
Таа от либето ме раздела,
Що го любех време три години.
Сите печалбари си дойдоя,
Само моето либе го нема,
Ке ве пращам млади печалбари,
Дали го видохте мойто либе,
От печалба дома да си иде.
Дене нокем на порти го чекам,
Само плачам и за него мислам (питам)
Сите печалбари си дойдоя,
Само моето либе го нема,
Ке ве пращам млади печалбари,
Дали го видохте мойто либе,
От печалба дома да си иде. (питам).
Сите печалбари отговарят,
Твойто либе не го сме видели,
Твойто либе не сме го видели,
От печалба дома да си иде,
На трета година писмо прати и ми пише,
Нема да се врати.
Не се вракя друга залюби,
И за нея той се ожени.

 

Туѓината пуста да остане,
Таја од либето ме раздели.
Таjа од либето ме раздели,
Што го љубев време три години.
Сите печалбари си дојдоја,
Само мојето либе го нема.
Дење-ноќе на порти го чекам,
Само плачам и на него мислам.
Ќе ве прашам, млади печалбари,
Дали го видовте мојто либе ?
Дали го видовте мојто либе,
Од печалба дома да си иде ?
На трета година писмо прати,
И ми пиши нема да се врати.
Не се враќа, друга си заљубил,
И за неа тој си се оженил.

 

Тугината пуста да остане,
Таa от либето ме раздели,
Таа от либето ме раздели,
Що го любех време три години.
Сите печалбари си дойдоя,
Само моето либе го нема,
Ке ве пращам млади печалбари,
Дали го видохте мойто либе,
Дали го видохте мойто либе,
От печалба дома да си иде.
Дене нокем на порти го чекам,
Стано плачам и за него мислам,
На трета година писмо прати,
И ми пише нема да се врати.
Не се вракя друга залюби,
И за нея той си се ожени.

 

(Tuginata pusta da ostane,
Taa ot libeto me razdela,
Taa ot libeto me razdela,
Što go ljubeh vreme ti godini,
Site pečalbari si dojda,
Samo moeto libe go nema,
Ke vi praštam mladi pečalbari,
Dali go vidohte mojto libe,
Ot pečalba doma da si ide,
Dali go vidohte mojto libe,
Ot pečalba doma da si ide,
Dene nokem na porti go čekam,
Samo plačam i za nego mislam (pitam),
Site pečalbi otgovarjat,
Tvojto libe ne go sme videli,
Tvojto libe ne go sme videli,
Ot pečalba doma da si ide,
Na treta godina pismo prati i mi piše,
Nema da se vrati,
I neja toj se oženi)

 

(Tugjinata pusta da ostane,
Taja od libeto me razdeli,
Taja od libeto me razdeli,
Što go ljubev vreme tri godini,
Site pečalbari si dojdoja, само мојето либе го нема.
Samo mojeto libe go nema,
Denje-nokje na porti go čekam,
Samo plačam i na nego mislam,
Kje ve prašam, mladi pečalbari,
Dali go vidovte mojto libe ?
Dali go vidovte mojto libe,
Od pečalba doma da si ide ?
Na treta godina pismo prati,
I mi piši nema da se vrati,
Ne se vrakja, druga si zaljubil,
I za nea toj si se oženil)

 

(Tuginata pusta da ostane,
Taa ot libeto me razdela,
Taa ot libeto me razdela,
Što go ljubeh vreme ti godini,
Site pečalbari si dojda,
Samo moeto libe go nema,
Ke vi praštam mladi pečalbari,
Dali go vidohte mojto libe,
Ot pečalba doma da si ide,
Dali go vidohte mojto libe,
Ot pečalba doma da si ide,
Dene nokem na porti go čekam,
Stano plačam i na nego mislam,
Na treta godina pismo prati
I mi piše nema da se vrati,
Ne se vrakja, druga si zaljubil,
I za neja toj si se oženi)

 

(Soit maudit, oh pays étranger, car tu m'as enlevé mon Bien-aimé. Tu m'as enlevé mon Bien-aimé, celui que j'ai aimé trois années durant. Tous ceux de la Petchalba sont revenus, mais mon Bien-aimé n'est pas parmi eux. Jour et nuit je l'attends aux portes. Seulement, je pleure et je pense à lui. Je vous demanderai, jeunes gens de la Petchalba, est-ce que vous avez-vu mon Aimé? est-ce que vous avez-vu mon Aimé revenir de sa Petchalba? Trois ans plus tard, il envoya une lettre et m'écrivit qu'il ne reviendrait pas. Il ne reviendrait pas, car d'une autre il s'est épris et avec elle s'était marié)