Oro se vie, mamo (Bulgaria - Pirin)

09/03/2015 21:21

Оро се вие, мамо,
Долу край селото.

На орото, мамо мари,

Моми и ергени.

На орото, мамо мари,

Моми и ергени.

Най-убава мома, мамо,

Най-убава мома,
Най-убава мома, мамо,

Орото извежда.
Най-убава мома, мамо,

Орото извежда.

Тенка снага кърши, мамо,

Тенка снага кърши,
Тенка снага кърши, мамо,

Тенка тополова.
Тенка снага кърши, мамо,

Тенка тополова.
Руса коса ятам, мамо,

Руса коса ятам,

Руса коса ятам, мамо,

Руса копри нела,

Руса коса ятам, мамо,

Руса копри нела.

Койка тоя види, мамо,

Сели за види.
Сиромашко чедо, мамо,

Со весело сърце.
Сиромашко чедо, мамо,

Со весело сърце.

Яз кеси я земам, мамо,

Яз кеси я земам,

Яз кеси я земам, мамо,

За моя невеста,

Яз кесия земам, мамо,

За моя невеста.

За моя невеста, мамо,

За моя невеста,

За моя невеста, мамо,

За твоя от мена,

За моя невеста, мамо,

За твоя от мена.

 

(Oro se vie, mamo,
Dolu kraj seloto.

Na oroto, mamo mari,

Momi i ergeni.

Na oroto, mamo mari,

Momi i ergeni.

Naj ubava moma, mamo,

Naj ubava moma,
Naj ubava moma, mamo,

Oroto izvežda,
Naj ubava moma, mamo,

Oroto izvežda.
Tenka snaga kârši, mamo,

Tenka snaga kârši,
Tenka snaga kârši, mamo,

Tenka topolova,
Tenka snaga kârši, mamo,

Tenka topolova.
Rusa kosa jatam, mamo,

Rusa kosa jatam,

Rusa kosa jatam, mamo,

Rusa kopri nela,

Rusa kosa jatam, mamo,

Rusa kopri nela,

Kojka toja vidi, mamo,

Se li za vidi.
Siromaško čedo, mamo,

So veselo sârce.
Siromaško čedo, mamo,

So veselo sârce.

Jas kesi ja zemam, mamo,

Jas kesi ja zemam,

Jas kesi ja zemam, mamo,

Za moja nevesta,

Jas kesi ja zemam, mamo,

Za moja nevesta,

Za moja nevesta, mamo

Za moja nevesta,

Za moja nevesta, mamo

Za tvoja ot mena,

Za moja nevesta, mamo

Za tvoja ot mena)