Bre Petrunko (Bulgaria - Shopluk)

12/01/2015 14:39

Бре, Петрунко, мори, малай мо(ме),
Все йодиме, мори, йобидо(ме).
Нигде йоро, мори, не нейдо(ме).
В ваше село, мори, дор три йо(ра).
Първо йор, мори, Петрунки(но).
Петрунчица, мори, йоро во(ди).
Йоз дол иде, мори, лудо мла(до).
Не се фана, мори на среда(та),
Най-се фана, мори на тане(цо).
На танецо, мори, до Петрун(ка).
С перчико си, мори, китка ро(ни),
С нодзе си й, мори, чехли ка(ля).

 

(Bre petrunko, mori, malaj mo(me),
Vse jodime, mori, jobido(me),
Nigde joro, mori, ne nejdo(me),
V vaše selo, mori, dor tri jo(da),
Pârvo jor, mori, Petrunki(no),
Petrunčica, mori, joro vo(di),
Joz dol ide, mori, ludo mla(do),
Ne se fana, mori, na sreda(ta),
Najse fana, mori na tane(co),
Na taneco, mori, do Petrun(ka),
S perčiko si, mori, kitka ro(ni),
S nodze si j, mori, čehli ka(lja))