Smiljana mi se armasa,(Bulgaria -Pirin / Kastoria - Greece)

18/09/2014 08:57
Смилјана ми се армаса
Во Костур града голема,
На таја куќа чуена,
Малечко момче убаво,
Малечко момче убаво,
Со девет порти на неја...
Мајко ле, мила мајко ле,
Утре осунва недеља,
Да станиш, мајко, пред зори
Да ми изметиш дворови,
Да ми нарендиш столови,
На среднио стол ти да седниш...
На среднио стол ти да седниш
Да ми разтресиш косата,
Да ми разтресиш косата,
Косата руса тељовна,
Утре ќе дојде сватови,
Да ти е зеве Смилјана.
 
Смиляна ми се армаса,
Во Костур града голема,
На тая кукя чуена,
Малечко момче хубаво,
Со девет порти на нея.
« Майко ле, мила майко ле,
Утре осунва неделя,
Да станиш, майко, пред зори,
Да ми изметиш дворови,
Да ми нарендиш столови,
На стреднио стол ти да седниш,
Да ми разтресиш косата,
Косата руса тельовна,
Утре ке дойдет сватови,
Да ти йе зевет Смиляна.
 
(Smiljana mi se armasa,
Vo Kostur grada golema,
Na taja kukja čuena,
Malečko momče ubavo,
Malečko momče ubavo,
So devet porti na neja...
Majko le, mila majko le,
Utre osunva nedelja,
Da staniš, majko, pred zori,
Da mi izmetiš dvorovi,
Da mi narendiš stolovi,
Na srednio stol ti da sedniš...
Na srednio stol ti da sedniš,
Da mi raztresiš kosata,
Da mi raztresiš kosata,
Kosata rusa teljovna,
Utre kje dojde svatovi,
Da ti e zeve Smiljana)
 
(Smiljana mi se armasa,
Vo Kostur grada golema,
Na taja kukja čuena,
Malečko momče hubavo.
So devet porti na neja,
Majko le, mila majko le,
Utre osunva nedelja,
Da staniš, majko, pred zori,
Da mi izmetiš dvorovi,
Da mi narendiš stolovi,
Na strednio stol ti da sedniš,
Da mi raztresiš kosata,
Kosata rusa teljovna,
Utre ke dojdet svatovi,
Da ti zevet Smiljana)
 
(Smilyana se fiança dans la grande cité de Kostour, dans cette illustre maison
avec un beau jeune homme, maison avec neuf portes autour. « Ô mère, ô chère mère,
demain dimanche poindra, lève-toi, mère, devant l’aube, pour balayer la cour,
pour arranger les chaises,  assieds-toi sur la chaise du milieu, pour secouer ma chevelure, ma chevelure à fils blonds. Demain viendront les paranymphes pour amener ta Smilyana. »)